czwartek, 12 czerwca 2014

Ciekawe,kreatywne prace





 Hej!Oto mój pierwszy wpis na tym blogu.Dzisiaj chciałabym wam przedstawić kilka prac,które jako pierwsze wpadły mi w oko.Są to prace na przykład Dampirki1310.A oto one:

 Ta praca bardzo mi się podoba.A szczególnie ta sukienka,te kolory,a poza tym fajny makijaż.
 W stylu Pin-up.Dobry pomysł żeby dokleić spódniczkę z bibuły.Połączenie tych kolorów bardzo mi się podoba!
 Dwie wspaniałe prace!(:Oliwki:) i Dampirki1310.Kreacja Glamour.A na dole projekt Hature Motyl.
Kolejna praca Dampirki.Pidżama Party!Ten kostium z króliczkiem mi się podoba,a ten drugi nie za bardzo.







Najlepsze przyjaciółki.Fajne zrobiony sweter,oraz świetna kurtka dżinsowa.Na dzisiaj to tyle.Jeśli chcecie,żebym oceniła wasze prace wpiszcie w komentarzu swój nick na stronie Lilla Lou.Pa!Pa!

 

 





1 komentarz: